– Czynności opiekuńcze, porządkowe i organizacyjne.
– Konsultacje indywidualne z rodzicami.
– Zabawy swobodne, spontaniczne, ruchowe lub ćwiczenia poranne o wielostronnym ruchu.
– Wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania, rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych.
– Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie porządku wokół siebie, zachowanie prawidłowej postawy. Wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu śniadania.
– Zmierzanie w kierunku budowania systemu wartości; kształtowania odporności emocjonalnej; budowania wiedzy o otaczającym świecie społecznym, przyrodniczym i technicznym; rozwijanie umiejętności społecznych: rozwijanie umiejętności wypowiadania się poprzez muzykę, śpiew, taniec oraz różne formy plastyczne; troski o zdrowie i bezpieczeństwo; kształtowanie wiadomości i umiejętności przygotowujących do nauki w szkole, zajęcia z j. Angielskiego.
– Organizowanie zajęć na powietrzu, w szczególności zajęć ruchowych, sportowych, przyrodniczych, prowadzenie obserwacji, prowadzenie prac ogrodniczych, porządkowych, wycieczki, spacery.
– Zabawy swobodne, spontaniczne.
– Wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania.
– Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku,zachowanie poprawnej postawy,
– Rozwijanie umiejętności posługiwania się sztućcami.
– Wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu obiadu.
– Indywidualna praca z dziećmi,
– Zabawy indywidualne.
– Wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania
– Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie poprawnej postawy,
– Wdrażanie do czynności higienicznych, samoobsługowych i porządkowych po zakończeniu posiłku.
– Zabawy dowolne,
– Kontakty indywidualne z rodzicami,
– Czynności organizacyjne.